Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014 – 2020.

“START la Antreprenoriat în Nord-Est (S.A.N-E)”, ID: POCU/82/3/7/105269

Echipa noastra

Acasa / Echipa noastra

ALEXANDRA ANGHEL, recrutor pentru Vaslui și Iași

ALEXANDRA ANGHEL, recrutor proiect S.A.N-E

Alexandra Anghel este constant activă în mediul organizațiilor neguvernamentale, acolo unde persoanele dezavantajate au cel mai mult nevoie de implicarea unor oameni ca ea. A acumulat în acest domeniu o experiență de peste 10 ani. Și-a concentrat atenția, în principal, pe scrierea și implementarea de proiecte cu finanțare nerambursabilă în sprijinul diferitelor categorii de persoane dezavantajate. Alexandra este pasionată de educația nonformală și crede cu tărie că tinerii au nevoie de activități nonformale care să vină în completarea educației școlare. În acest sens, implementează programe de dezvoltare personală și profesională pentru tineri, organizând activități nonformale de voluntariat și susținând cursuri de formare în domenii precum comunicare nonviolentă, nondiscriminare, comunicare empatică, metode nonformale în educație, leadership, orientare profesională, voluntariat, fundraising, project management.

ANDREI BĂLAN, promotor proiect S.A.N-E

Andrei Bălan a ales să se specializeze în domeniul consultanței în absorbția fondurilor nerambursabile, în care, deși tânăr, are deja o experiență de doi ani, după ce a experimentat, încă din studenție, și alte domenii. Astfel, ca student la Facultatea de Relații Internaționale și Studii Europene, Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj, a lucrat în domeniul administrării și gestionării imobiliare și în vânzări, pentru ca după finalizarea studiilor să devină consultant pentru accesarea de fonduri europene și finanțări nerambursabile, încurajarea atragerii de finanțare firmă, fonduri europene pentru start-up etc. într-o companie multinațională. Aptitudinile de antreprenor și câteva idei de afaceri interesante l-au condus spre propria afacere, ceea ce l-a determinat să părăsească orașul Cluj pentru Suceava natală, considerând că lipsa informațiilor la nivel local despre acest domeniu reclamă prezența unor oameni ca el. Simțind nevoia să-și aprofundeze cunoștințele, Andrei urmează studiile masterale la Universitatea ”Ștefan Cel Mare” din Suceava, profilul ”Administrarea și formarea resurselor umane în organizații”, an terminal.

ANDREI BĂLAN, promotor
Agnes Dimitriu

Agnes Dimitriu, organizator formare profesională în proiectul S.A.N-E

Agnes Dimitriu este licențiată a Facultății de Drept Romano-Americane din București și deține specializări în domeniul managementului proiectelor și resurselor umane. Agnes are o experiență de 13 ani în relații cu publicul. Începând din anul 2005, și-a construit o carieră în consultanță și relaționare cu publicul. Timp de trei ani a lucrat în calitate de consilier clientelă. Aproximativ 10 ani a fost șef de agenție într-o instituție financiar-bancară, având ca principale atribuții administrarea activității zilnice a unității coordonate, instruirea și verificarea periodică a cunoștințelor personalului din subordine, întocmirea de rapoarte cu privire la activitatea acestuia.

Bianca Buzetto, coordonator analiză și selecție plan și dezvoltare IMM

Bianca e născută în Piatra Neamț și lucrează de circa 20 de ani în lumea proiectelor. Mari sau mici, la nivelul unei comunități sau internaționale. De curând a început să se intereseze de antreprenoriat, așa că poziția de coordonator analiză și selecție planuri din cadrul acestui proiect i se potrivește ca o mănușă. Politehnica i-a antrenat gândirea critică și capacitatea de rezolvare a problemelor, iar experiența de muncă a învățat-o să fie un pic mai flexibilă (încă nu de tot). Îi place munca în echipă și lucrul bine făcut, iubește tot ce e nou, adoră provocările și de abia așteaptă să vadă ce afaceri vor crește mari prin acest proiect. Ea consideră că antreprenorul e unul dintre cei mai curajoși oameni pentru că e gata să își ia soarta în mâini și să își asume responsabilitatea pentru el și pentru alții, să își suflece mânecile și să creeze lucruri frumoase de care lumea întreagă are nevoie.
Speră ca într-o zi și ea să fie antreprenor.

Claudia Grațiela Botez

Claudia Grațiela Botez, organizator formare profesională

Claudia Botez are o experiență de 16 ani în relații cu publicul. Începând din anul 2002 și-a construit o carieră în consultanță și relaționare cu publicul. A fost, timp de 5 ani, consilier clientelă într-o instituție financiar-bancară, pentru ca în perioada 2010-2012 să performeze în domeniul resurselor umane, ocupând funcția de organizator formare continuă în cadrul a două proiecte cu finanțare europeană. Din anul 2012 și până în 2017, în calitate de mediator autorizat de Consiliului de Mediere București, s-a ocupat de medierea conflictelor de orice natură în cadrul propriului cabinet de mediere, ceea ce a devenit posibil în urma unei idei de afaceri. Claudia Botez deține specializări în domeniul managementului resurselor umane, mediere, consultanța resurselor umane și a firmelor. Este licențiată a Facultății de Drept, specializarea Științe Juridice, Universitatea ”Mihail Kogalniceanu“ din Iași, și masterand al Universității ,,George Bacovia” Bacău, specializarea Marketingul Afacerilor.

ELENA POPA, coordonator informare proiect S.A.N-E

Absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, Universitatea București, Elena are o experiență de 27 de ani în jurnalism și comunicare. În decursul a aproape două decenii, și-a construit o carieră în mass-media, unde a practicat toate genurile de presă convențională (presă scrisă, audio și vizuală) atât ca simplu reporter, cât și, mai târziu, ca șef de departament editorial sau producător de televiziune implicat în toate genurile de emisiuni (talk-show-uri, transmisiuni directe și jurnale de știri). A început activitatea de specialist în relații publice în urmă cu nouă ani, dezvoltându-și cariera prin abordarea de domenii dintre cele mai diverse: economic, social, cultural, politic, sportiv. Proiectele în care a fost implicată au aparținut deopotrivă mediului privat, societății civile și instituțiilor publice, abordarea fiind adaptată în funcție de specificul domeniului de desfășurare a proiectelor vizate. În cadrul activității de PR, a elaborat și implementat strategii de comunicare, a organizat și coordonat campanii de conștientizare, a realizat activități și materiale de promovare și informare. De asemenea, se implică de mulți ani în activități de voluntariat pentru cauze dintre cele mai diverse, care însă corespund, în mod obligatoriu, convingerilor și standardelor sale de valori – sănătate, educație, mediu, persoane dezavantajate social, protecția animalelor.

Gabriela Lupu

Gabriela Lupu, recrutor proiect S.A.N-E

Cu o experienta de 20 de ani în relații cu publicul, Gabriela Lupu și-a construit, începând din anul 1998, o carieră în consultanță. Implicarea profesională i-a fost remarcată și răsplătită, fiind menționată în Anuarul instituțiilor și specialiștilor în dezvoltare locală și dezvoltarea întreprinderilor mici și mijlocii din România. După anul 2000 a devenit formator la Școala de Studii Comerciale Bacău, activitate continuată în cadrul unor proiecte cu finanțare europeană. În proiecte europene s-a implicat, totodată, și în calitate de organizator al cursurilor de formare continuă. Gabriela Lupu este absolventa a Facultății Tehnologia Construcțiilor de Mașini, Institutul Politehnic “Gheorghe Asachi” Iași.

Marcel Cojocariu, coordinator activități INFOPROB, partener proiect S.A.N-E.

Marcel Cojocariu are o experiență de 21 de ani în domeniul juridic, administrație publică, resurse umane și managementul proiectelor, fiind un bun cunoscător al temelor de larg interes precum fonduri europene pentru spart-up, finanțare nerambursabilă firmă sau afaceri cu fonduri europene. Începând cu anul 2004, a renunțat la cariera publică în favoarea antreprenoriatului. Astfel, în urma unei idei de afaceri, a inițiat propria afacere în domeniul resurselor umane și a consultanței  în afaceri. Din 2007 s-a ocupat de accesarea de fonduri europene, managementul proiectelor contractate și coordonarea echipelor de implementare în aceste proiecte. În paralel, a acordat consultanță managerilor de firme și ONG-uri în domeniul accesării de fonduri europene, al elaborarii planurilor de afaceri, dezvoltarea programelor de formare profesională și consultanță pe piața muncii. Deține specializări în domeniul accesarii fondurilor europene, managementul proiectelor, resurselor umane, formarea profesională a adulților, inclusiv cursuri antreprenoriale, si este licențiat al Facultății de Drept, specializarea Știinte Juridice a Universității ”Lucian Blaga” Sibiu.

Marcel Cojocariu
Ciocan Robert Vasile

Robert Ciocan, recrutor

Având pregătire, activitate și experiență de manager de proiect, o meserie pe care o exercită cu plăcere, Robert a primit atribuții de recrutor în proiectul S.A.N-E. Prin natura pregătirii sale, oferă persoanelor interesate soluții de finanțare nerambursabilă pentru diferite domenii, ajutându-le să-și concretizeze ideile și aspirațiile. În domeniul fondurilor nerambursabile, calea de la identificarea soluției până la implementarea acesteia este destul de lungă și necesită o strânsă colaborare între consultant și beneficiar.De-a lungul acestui drum, Robert Ciocan și-a întărit convingerea că respectul, încrederea, onestitatea și resposabilitatea sunt valori obligatorii fiecărei persoane; valori necesare atât în mediul de lucru, cât și în mediul de socializare.Iar cum proiectele de succes sunt implementate întotdeauna de o echipă, Robert Ciocan apreciaza oamenii cu care lucrează. Principiile Libertate (de exprimare, gandire), Fraternitate (suport), Egalitate (de opinie, idei) sunt universal valabile si în cadrul unei echipe. Pentru Robert Ciocan, plăcerea de a lucra în acest domeniu rezultă din lucrul în echipă și satisfacția pe care o primește din partea celor ce reușesc să își îndeplinească un obiectiv important grație experienței și suportului primite. De aceea, veți găsi în Robert tot sprijinul pe care vi-l doriți dacă veți decide să vă înscrieți în proiectul S.A.N-E. Robert Ciocan este absolvent a Facultății de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor, Universitatea Babeș-Bolyai, Cluj Napoca.

 

VASILE ANGHEL, promotor proiect S.A.N-E

Vasile are profilul perfect al persoanei căreia îi pasă de oameni, de societatea în care trăiește și de mediul în care cresc generațiile care vin după noi. Are o experiență de peste 5 ani în relații cu clienții, iar în decursul acestei experiențe, a învățat că o comunicare reușită ține de puterea de a asculta, de a înțelege nevoile celor din jur și, nu în ultimul rând, de implicarea personală. De aceea, Vasile se implică, de mai bine de un deceniu, în activități de voluntariat, fiind foarte determinat să contribuie la schimbările pe care și-ar dori să le vadă tot mai evidente în jurul lui. Acesta este și motivul pentru care în 2015 a înființat o asociație de tineret prin care să dezvolte programe de formare și de evidențiere a potențialului tinerilor atât din mediul urban, cât și din zona rurală, încercând să creeze pentru acești tineri contextul unor șanse egale în care să-și pună bazele unei vieți așa cum și-o doresc, inclusiv – de ce nu? - ca viitori antreprenori.

VASILE ANGHEL, promotor